Görgetős poszt: versenycockpitok

2016. június 11. 23:00 - !NagyRoli

bmw_m4-dtm-2014_r1_jpg.jpg

Deltában szétfutó bukócsőhálózat, deszkakemény versenyülés, mélyagyas velúr sportkormány, felsőtestet összepasszírozó versenyöv, a műszerfalon gombtenger - mindig is imádtam a versenyautók puritán, de annál vagányabb, funkcionális belsőépítészeti stílusát.

Sőt, amikor belegondolok, hogy egyesek ezeket a helyeket a munkahelyüknek nevezhetik, kicsit azért besárgulok az irigységtől. Íme 15 pilótafülke, amibe bármikor szívesen bemásznék de jól gondolom, hogy nem vagyok ezzel egyedül. De Ti melyiket próbálnátok ki leginkább? Én az utolsóra voksolok.

bmw_m6-gt3-f13-2015_r2_jpg.jpg

ford_fiesta-rs-wrc-2011_r1_jpg.jpg

audi_rs5-coupe-dtm-race-car-2013_r1_jpg.jpg

ford_mustang-rtr-spec-5-concept-2015_r2_jpg.jpg

ford_ranger-dakar-rally-2014_r7_jpg.jpg

opel_astra-tcr-2016_r2_jpg.jpg

porsche_911-gt3-r-991-2015_r1_jpg.jpg

volkswagen_polo-r-wrc-2013_r2_jpg.jpg

trd_toyota-rav4-rally-car-2016_r3_jpg.jpg

toyota_86-pro-am-2015_r1_jpg.jpg

peugeot_208-t16-pikes-peak-2013_r1_jpg.jpg

toyota_camry-nascar-sprint-cup-series-race-car-2010_r1_jpg.jpg

toyota_86-x-speedhunters-drift-car-2012_r5_jpg.jpg

acura_nsx-gt3-2017_r1_jpg.jpg

team-lotus_t127-2010_r1_jpg.jpg

 kép: autógaléria

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://caranten.blog.hu/api/trackback/id/tr118793914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsontra Volta 2016.06.12. 20:40:48

A DTM RS5 űrhajó cockpitjét választanám elsőnek, ellenpontozásként rápróbálnék arra a full analóg pereckormányos Nascarra is.
süti beállítások módosítása