Időkapu: WRC-k nemrég és most

2017. január 14. 10:00 - !NagyRoli

A hétfőn induló Monte Carlo ralival nem csak a friss szezon, hanem egy friss korszak is elkezdődik a rali-világbajnokságban. Sok karaktert most nem koptatnék rá, sokan, korábban már én is írtam róla részletesebben; lényeg, hogy picit lazultak a technikai szabályok, az F1-járgányok mellett mostantól a WRC-k is agresszívabbak lesznek, legfőképp külsőre.

Hogy mégis mennyivel lesz látványosabb és vagányabb, érzékeltetésképp visszamentem három évet és összehasonlítottam az idei gépeket az akkori WRC-kel. Görgessetek Ti is és vonjátok le a konklúziót Ti is, ahogy én tettem a poszt végén.

2014

citroen_ds3-wrc-2015_r7_jpg.jpg

hyundai_i20-wrc-2014_r13_jpg.jpg

ford_fiesta-rs-wrc-2014_r1_jpg.jpg

2017

citroen_c3-wrc-concept-2016_r8_jpg.jpg

hyundai_i20-wrc-concept-2015_r7_jpg.jpg

10275_fiesta4-2016_118_896x504.jpg

És ha ez valamiért még mindig nem elég meggyőző ahhoz, hogy idéntől ráfüggj a ralivébére: idéntől az autók kábé 80 lóerővel erősebbek és 25 kilóval könnyebbek is.

Mily' dicső korszak jő', Jéhhhééééézusom!

cuteness_overload.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://caranten.blog.hu/api/trackback/id/tr7412096755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása