A szociautók rosszak. Pont.

2019. január 24. 16:00 - !NagyRoli

lada-3401193_1280.jpg

És soha nem is voltak jók. Tessék, kimondtam.

Van még, olvass tovább! ›
4 komment

Rekordméretűre nőtt a magyar gumiabroncspiac

Sajtóközlemény

2019. január 21. 13:00 - !NagyRoli

5.jpg

3,1 millió abroncsot értékesítettek 2018-ban az abroncsgyártók

Minden eddiginél több, összesen 3,1 millió darab gumiabroncsot értékesítettek Magyarországon a gyártói képviseletek a gumiabroncs nagy- és kiskereskedőknek, ami 9,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A gumiabroncs értékesítés bővülése jól jelzi a magyar gazdaság bővülését is és regionális összehasonlításban is kiemelkedőnek tekinthető.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Bokszermotor vs. 180°-os V-motor - mi a különbség?

2019. január 17. 16:00 - !NagyRoli

Mert bizony van ám, attól, hogy mindkét motortípus fekvőhengeres, a kettő még nem ugyanaz. Apró a különbség, ám mégis szignifikáns. Mérnökpornóval tűzdelt hiperkockaposzt következik.

Van még, olvass tovább! ›
1 komment

4 szerelős YouTube-csatorna, amire érdemes feliratkoznod

2019. január 12. 19:00 - !NagyRoli

1024px-mighty_car_mods_team.jpg

Készült már hasonló poszt korábban, amikor díjaztam bizonyos YT-videókat, a személyes kedvenclista viszont valahogy kimaradt eddig, na de most: alant négy olyan szerelős, motortérbújó YouTube-csatornát mutatok be, amiket már régóta követek, és bátran ajánlok.

Azt díjazom bennük, hogy egyik sem egy nagy cég fiókcsatornája végtelen anyagi és technikai háttérrel, ennek ellenére mégis olyan szórakoztató, informatív és minőségi tartalmakat gyártanak egy ilyen rétegműfajban, hogy esküszöm, régóta jobban élvezem már őket, mint egy ordítozós, szerszámhajigálós félkamureality műsort a Discovery Channelen.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Sikerről, Ferrariról, Schumacherről

2019. január 03. 00:00 - !NagyRoli

6092426746_a759de3082_o.jpg

Kilencéves korom óta követem az F1-et. Hol kisebb, hol nagyobb figyelemmel, de folyamatosan követem a száguldó cirkusz történéseit a 2002-es ausztrál nagydíj óta. Mint kiderült, jó futamot választottam kezdésnek: a 22 éves Kimi Raikkönen első szezonját töltötte a McLarennél, Felipe Massa bemutatkozott a Saubernél, Ralf Schumacher hatalmasat repült az egyes kanyarban, és a mai napig előttem van, ahogy Mika Salo eldobja a Toyotát az utolsó előtti körben, Mark Webber pedig majd kiugrik a Minardiból, úgy örül az ötödik helyének.

Egy régi korszak utolsó fázisa volt: a dohánytermékeket hirdető motorborítások alatt V10-es szívómotorok ordítottak az utolsó szezonban, amikor még csak az első hat helyezett kapott pontot a 22 fős mezőnyből. Addigra pedig már megszokássá vált az a kép, hogy a piros autó vezeti a sort, jóval leszakítva a többieket maga mögött.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!