A Trophy-Winning Trophy

In English language

2019. május 17. 16:00 - !NagyRoli

res07840d09-475f-439e-9eb1-e46a6422440d.jpeg

Classic cult car modding basically has solid limits. It's a fairly hard challenge to build a car that is unique while it keeps its classic cult-charm, plus it is able to reflect the owners personality at once. Fortunately it's still can be done with a good taste. Emil Lydersen's immaculate Mk1 Volkswagen Jetta is a proper example for that.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Abroncsvásárlás: így válasszuk ki a megfelelőt!

Sajtóközlemény

2019. május 03. 19:00 - !NagyRoli

abroncsjelolesek.jpg

Vezetési szokásaink és a gumiabroncson található jelölések támpontot nyújtanak

A korán jött tavasz a nyári gumi használat felé tereli az autósokat. A Bridgestone statisztikái szerint ilyenkor több mint 300.000 gépjármű tulajdonos vásárol új nyári abroncsot, ugyanakkor 10-ből 2 autós még júniusban is téli gumit használ. Ez nemcsak balesetveszélyes, de hosszabb távon a pénztárcánkat sem kíméli. A vállalat szakértői szerint a megfelelő abroncsok kiválasztása kihívást jelenthet a vásárlóknak, de néhány egyszerű tudnivalóval leegyszerűsíthetjük a döntést.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Carantén - The Magazine issue #0

In English language

2019. április 14. 01:00 - !NagyRoli

caranten-dam4-oldal001.png

Made underground and supposed to stay there, but here it is: this is how the blog looks in magazine format. It's accessible, downloadable for one thing in exchange: I need your feedback.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

3 jótanács az autógumik helyes tárolásához

Sajtóközlemény

2019. április 01. 12:00 - !NagyRoli

tavaszi_abroncscsere_06.jpg

A megfelelő abroncstárolás baleseteket előzhet meg

A hirtelen jött tavasszal elkezdődött az abroncscserék időszaka is. A következő hetekben több millió autós cseréli vissza téli gumit a nyáriakra. A Bridgestone szakértői szerint ilyenkor még akkor is érdemes átvizsgáltatni a nyári gumikat, ha gumiszervizben tároltuk és ott is cseréltetjük őket, mivel az abroncsokat akár tárolás közben is érheti károsodás. Ez azért is fontos, mert a Bridgestone statisztikái szerint a magyar autósok egy autógumi szettel akár 50-60.000 kilométert is megtesznek, szemben a nyugat-európai autósokkal, akik fele annyi autózás után már új abroncsokat szereltetnek gépjárművükre.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Chase® Your Dreams

In English language

2019. március 28. 17:00 - !NagyRoli

17438730_1929663650624400_8654457323047092224_n.jpg

It's sorta a cliché nowadays, bot those lines having been sang along in thousands of lyrics about following our dreams are not lying. Daydreaming is good. It feels uplifting to visualise and meditate over them and to plan everything forewards. It fills us with positivity and motivation. Like as kids, miniature car guys, when we listed all the cars we wanted to possess when we grow up. Then time goes by, priorities and dreams adapt and change. But Tony, in this case, remained as a kid. And he doesn't regret it for a single minute.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Lényeg, hogy pislogjon

2019. március 18. 15:00 - !NagyRoli

3070425406_b495ccd564_o.jpg

Ott kezdődött, hogy ismerek egy csajt, nevezzük mondjuk Nórinak. Ugyanabba a középsuliba jártunk, csak ő egy évfolyammal lentebb. Amíg én érettségi után autószerelő lettem, Nóri fodrász, amihez én is hozzájárultam - a hajammal: többször is voltam a hajmodellje a vizsgáin, és azóta is ő csetkeli a fejemet időnként.

A suli óta Nóri elhelyezkedett egy szalonban és apránként építgeti a saját életét; lett albi, majd nyelvvizsga is, na meg jogosítvány. A következő szökkenés pedig (mivel a dolgok jelen állása és az elvei szerint saját lakása neki sem mostanában lesz) egy saját autó lenne. Úgyhogy a legutóbbi látogatásomnál erre terelődött a fodrászduma.

Van még, olvass tovább! ›
25 komment

Hogyan törd fel a saját autódat?

2019. március 16. 12:00 - !NagyRoli

inner_pict.jpg

Mivel jómagam is addig értek az autónyitáshoz, hogy a kulcs műanyagos részén vagy a kulcskarikára rakott bigyón kapcsolgatom a központit vagy a riasztót, a szúrós végét meg a zárba kell dugni, így rendhagyó módon egy vendéget konferálhatok fel a témában: Szabó Dénes villámautónyitó specialista és autókulcs programozó válaszolja meg a címben feltett kérdést. Fogadjátok szeretettel!

A világ egyik legszórakoztatóbb dolga azt nézni, hogy valaki a saját kocsiját próbálja feltörni, mert sikeresen kizárta magát. Kivéve, ha te vagy az a valaki, és rajtad röhögnek a háttérben. Ha már eleged van az ingyencirkuszból, adunk néhány tippet, hogyan mentheted meg a maradék méltóságodat: autónyitás egyszerűen, roncsolás nélkül.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

A Bridgestone Turanza T005 abroncsa lett a legjobb az ADAC 2019. évi nyárigumi tesztjén

Sajtóközlemény

2019. március 05. 12:00 - !NagyRoli

bridgestone_turanza_t005.png

Az abroncs kiváló minősítést szerzett nedves és száraz útfelületen való használatra

A Bridgestone Turanza T005 elnevezésű nyári túraabroncsa szerepelt a legjobban az ADAC 2019. évi nyárigumi tesztjén. Az abroncs nedves és száraz útfelületen való használat tekintetében is a legjobb minősítést kapta, a 185/65 R15 méretkategóriában pedig minden versenytársát megelőzve a teszt első helyén végzett. A Firestone márka Roadhawk abroncsa szintén a legjobb fokozatot érte el száraz úton és jó eredménnyel a teszt ötödik helyén végzett.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Előre a jövőbe - 100 éves a Citroën

2019. március 04. 13:00 - !NagyRoli

14007462424_4c9de16586_k.jpg

André-Gustav Citroënt nyugodtan lehetne nevezni az autóipar Dr. Emmet Brown-jának. A lengyel-holland származású francia úriembert az épülő Eiffel torony látványa mellett Verne Gyula regényei inspirálták arra, hogy a mérnöki pályának szentelje az életét, autói pedig durván átvitt értelemben még időutazást is megvalósították, hiszen a Citroënek sokáig rendre megelőzték a korukat.

Van még, olvass tovább! ›
1 komment

Csendes félőrült - Suzuki Swift Sport

2019. március 03. 17:00 - !NagyRoli

Light is right - a könnyű autó jó autó, mondta vala Colin Chapman, a Lotus szentatyja, és vallja ezt a Suzuki is. A harmadik negyedik generációs Swiftjük sport verziójának többek között a Ford Fiesta ST 1,5-ös EcoBoostjával és a VW Polo GTI kétliteres turbósával kell megküzdenie a szegmensében - egy 1,4-es, 140 lóerős turbómotorral. A Swift erre két dologgal tud rákontrázni: ő a legolcsóbb, és mérlegre rakva ő az egyetlen, akinek elég egy három digites kijelző.

Hogy vezetni milyen egy könnyű japán kasztnit egy kis-közepes motorral, az az Alapjárat videójából kiderül. Annyi biztos, hogy hang, az nincs. Mármint nem a videónak.

Parkolj le Facebookon is!

Szólj hozzá!