Egy év

2016. november 30. 18:00 - !NagyRoli

Telik az idő, bizony már egy éve annak, hogy egy berúgókarral beélesedett az első beköszönő poszt ezen a blogon. Hol gondoltam még akkor, hogy most meg jubilálni fogok...

De még is így alakult, holott nem fűztem hozzá nagy elvárásokat. Korábban már írogattam cikkeket egy amatőr újságíró portálra, de amikor annak vége lett, pár hónap után hiányozni kezdett az írás. Így ültem le tavaly november 22-én az asztali gép elé és nyomtam meg a 'Blogot indítok' gombot. A következő pár napban megírtam előre néhány posztot, elhülyéskedtem a betűtípusokon, bénáztam a CSS-sel, az eredményt pedig már Ti is olvashatjátok.

Azóta már egy marha jó hobbi lett, imádom csinálni. Talán még értelme is van és nem csak én szórakozom közben.

Miket beszélek... 62 poszt, amiből 33 Indexes kiemelést kapott, 9 követő (pacsi!) és több, mint 125 ezer lapletöltés. Eszembe sem jutott volna, hogy majd ilyen hihetetlen számokkal dicsekedhetek. Számomra ez innen már sikersztorinak számít. Minden leütés, minden apró bosszúság, minden másodperc agyalás megérte.

Köszönöm Mindenkinek!

Szólj hozzá!
Címkék: carantén

A bejegyzés trackback címe:

https://caranten.blog.hu/api/trackback/id/tr8712010896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása