Carantén magazin - 0. szám

2019. április 03. 19:00 - !NagyRoli

caranten-dam-hun-oldal001.png

Titokban készült, de most itt van, így néz ki a blog magazinként: 2200 lóerő 16 oldalon. Megtekinthető, letölthető, cserébe viszont kérnék valamit: visszajelzést.

Akik régebb óta követik a blogot, valószínűleg tudják már, hogy rajongok az autós újságokért. Imádom a hangulatukat, még digitális formában is, anno még fantáziáltam is arról, hogy egyszer indítok egy sajátot. Valószínűleg ez is közrejátszott abban, hogy elkezdtem blogolni, mert ennek is imádom a hangulatát. Az biztos, hogy már az autós becenév-szótárat is baromira élveztem összerakni.

És most jött egy jó alkalom. Svéd barátom, Tony két autója, a BMW-motoros Volvo és az 1200 lóerős, HKS-blokkos Toyota is bemutatásra került már a blogon, utóbbi írása alatt jött az ötlet, hogy meglepem Tony-t: magazin formában is elkészítem neki az autóiról készült posztokat. Jó kihívásnak tűnt, és egyébként is bármikor jól jöhet referenciának egy ilyen a jövőben, ha például az írott angolomra kiváncsi valaki. Belegyűrtem tehát mindent, ami a kiadványszerkesztésről rám ragadt, a poszt élesedése előtti napon pedig elküldtem Tony-nak a végeredményt.

Imádta. Annyira, hogy nem is bírta megállni, hogy ne ossza meg.

Nem számoltam azzal, hogy kikerül, de persze örültem a gesztusnak. Végül úgy döntöttünk, tolunk egy kis gerillamarketinget: kilőjük a világba a magazint mindketten, ki-ki a saját közösségijén.

A következő 24 órában folyamatos sűrűséggel jöttek a kommentek, a lájkok és a repost-ok, az i-re a pontot pedig a 24. óra után tette fel az autoprefecture.jp, amikor bekövetés után küldött egy üzenetet Instagramon: nagyszerű lett a magazin. És alig várjuk a folytatást.

Hát egy ilyen lökés után szinte bizzztos, hogy a jövőben jelentkezni fogok még ilyen formában.

Pláne, ha Nektek is tetszik: elkészítettem nektek a magyar változatot, szörnyen kiváncsi vagyok a véleményetekre. Lent kommentben, de e-mailben (caranten@indamail.hu) vagy Messengeren is várom őket.

Katt hát IDE, fogadjátok szeretettel. Ha pedig bírnál egy folytatást, itt támogathatsz is.

Parkolj le Facebookon is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://caranten.blog.hu/api/trackback/id/tr4414733623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása