Elkészült az új kiadás, bővebb, frissebb, szebb, mint valaha.
Atyaég, milyen fura belegondolni, hogy a leges-legelső kiadás lassan már hároméves. Ahhoz még egy sima blogposzt is elég volt, ma pedig már 37 A/4-es oldalba fér bele minden autó és becenév. Mivel a 2.0-ás verziót anno karácsonyra kaptátok, így a 3.0-ás kiadást húsvétra időzítettem nektek. Legalább így nekem is jutott időm mindenre, nyugodt tempóban, kapkodás nélkül.
Érezhetően fogynak a becenevek, minden kiadással egyre kevesebb e-mailt kapok tőletek. Szerencsére újra összegyűlt egy frissítésre való adag, ezúttal a japánautós és Bogaras, veterános körökből kaptam javaslatokat leginkább (spoiler a címben), így már összesen 109 autó szerepel a szótárban. Ezúton is köszönet érte. És a pontosításokat is köszönöm a meglévő beceneveknél, ott is történt egy kis korrekció.
Ezúttal a szótár külseje is kapott egy kisebb fészliftet. Letisztítottam csöppet, így kicsit szellősebb, katalógusszerű kinézete lett, és a betűk is átestek egy árnyalatnyi szálkásításon.
Sokan javasoltátok az Ikarus 55-öt, így ő is befarolt az új kiadásba.
Ahogy az lenni szokott, ezúttal is fenntartom a jogot az elírásra és a tévedésre, ezzel kapcsolatban is szívesen várom a javaslatokat, na meg azokat a beceneveket is, amik még mindig hiányoznak a szótárból, lent kommentben, vagy a caranten@indamail.hu címen, vagy Facebookon/Messengeren. Ha tudod, miért hívják a B2-es Volkswagen Passatot róka-Passatnak, akkor pláne írj. Ez az egyetlen autó, aminek a becenevére továbbra sincs egyértelmű magyarázat.
Már több mint két éves a róka körüli rejtély.
Katt hát IDE. Fogadjátok szeretettel, használjátok egészséggel!