Ez egy ordenáré nagy ocsmányság, arról nem is beszélve hogy mennyibe kerülne eredeti állapotára visszaállítani.
Ez nem mestermű hanem gazdasági totálkár. A készítő pedig költse a pénzét inkább a szemsebészeten.
Alap hogy nonek nem mutatsz FENYKEPEN autot, mert ugyse ismeri meg mas szogbol.
Szoval eloben kell prezentalni, ugyis a szin szamit nagyjabol semmi mas.
ON: Az a 323F ritka, mint a feher hollo, mar az eggyel ujabbak is romosak felmillio km-rel. En viszont tudok egyet patika allapotban, csak nem akarjak eladni, nana hogy nem, jobb mint a mai uj kisautok 90%-a.
@Komojtalan: én tavaly novemberben vettem egyet majdnem (2007-es 3.ast), szerencsére fogtam egy karosszériást és megnézettem vele, eleve úgy kezdte, hogy 7-8 évesnél idősebb Mazdát sehogy se, de megnézte az alját, és egyből mondta, hogy teli van fújva alvázvédővel, alatta hólyagosodik mindenhol, meg a tipikus helyeken (küszöb, ajtósarok) is mindenhol indult a rohadás. Az autószerelőm is óva intett ezektől, mondta, hogy motorikusan örök élet és kiváló, de a kasztni felejtős. Persze aki évi kétezer km-t megy, és fűtött garázsban tartja napi 23 és fél órát, annak oké.
@szepipiktor: te semmit nem tudsz rólam te nyomorék, a csaj meg egymilláért akar autót venni, ergo valszeg nem kívánja a gatyáját is rákölteni utána, hanem standard nőként valami külsőség mentén fogja meg a dolgot, ezért lenne érdemes felvilágosítani, hogy a cuki bukólámpa nem éppen jó indok arra, hogy ilyen öreg, nyűgös autók közül válogasson. De vegyen csak húszéves Mazdát vagy Volvót, hatalmas buli lesz fenntartani, biztos értékeli majd, hogy nem tucatfilózia, mikor kiröhögik a műszakin, meg összerogyik alatta a rozsdahalmaz. Ez nem tucatfilozófia te szerencsétlen, hanem józan ész.
@Eugene Horse: Arra gondoltál, hogy a csjszi megengedheti magának, hogy egyéniség legyen és nem az általad képviselt tucatfilozófiát élje meg?
Vagy te taxis, esetleg autószerelő vagy? Vagy marketinges?
Mert azért nem lehet mindenkinek 1 éves Golfja...
@Eugene Horse: Neked sem volt soha Mazdád ... Én egy 323F(BG 1.8) -et cseréltem le pár éve, mert a 14 év alatt szinte semmit nem költöttem rá. Ja és 9 évesen vettem. A motorja állat volt még 23 évesen is, bármikor ott hagytam az átlag autók 99% -át: 950 kilóra 136LE. Fogyasztás hajtva (150) 8-9 liter, ez alatt nem tudom :-). Nem csak a bukólámpa fogott meg, nem is értem miért mondta Nóri hogy ronda, én szeretem a kis gömbölyű autókat. Nem tudtam erről a hülye szabályról (bukólámpa), aminek értelmét nem látom, tekintve hogy egy vékony lemez/rúd mozgatja az egészet, ami könnyen hajlik.
Lemaradt a Pontiac Fiero és talán a 924-es is. Subaru XT nem volt egy szépség, de karakter.
A Honda Integrának is volt bukólámpás változata.
Az Ople GT a Corvette kistestvéreként hozza az ívet, de oldtimer jellege miatt költséges.
Nissan SX200/240; Mitsubishi 3000GF és Dodge Stealth a párja.
323F-MX5-Celica-Accord-Prelude-Integra vonalon kívül (kis beugróval), nehezen fog relatív könnyen fenntartható bukólámpás autót találni.
Az mondjuk vigasztalhatja, hogy a végeredmény mindenképp "drága" lesz ugyan, de ha jó alapot vesz, és nem elhasználja, hanem minimum szinten tartja, akkor az később se fog kevesebbet érni, inkább csak többet.
Az öreg autók árának alakulását a nosztalgiafaktor erősen meghatározza, na mi lehet jobban '80 évek (kora '90-es), mint a bukólámpa? Ezek később is keresettek lesznek, de megfizethetőbbek már aligha.
@gigabursch: ja, hát egy Testarossa az belefér egymillába, plusz egy fiatal fodrászcsajszi tuti, hogy fent is tudja tartani gond nélkül. Ráadásul kedvező a fogyasztása is. Atyaég...
Utolsó kommentek:
sure_shot 2019.05.19. 09:15:21
Bejegyzés: Egy díjnyertes trófea
Luiz Hemilton 2019.05.19. 08:38:40
Bejegyzés: Egy díjnyertes trófea
Stussz 2019.05.19. 00:33:35
Ez nem mestermű hanem gazdasági totálkár. A készítő pedig költse a pénzét inkább a szemsebészeten.
Bejegyzés: Egy díjnyertes trófea
Ződ2000 · http://egzostive.com 2019.05.04. 21:52:00
Ződ
Bejegyzés: Halálos fegyver B - a hőskor halála
2019.04.18. 11:21:55
Bejegyzés: Bözsi, Kelemen és Mari - Autós becenév-szótár 3.0
gigabursch 2019.03.19. 18:16:58
Tudom-tudom, de én ezt a két kicsit annyira szeretem.
@Ződ2000:
De ááálllllaaaaaaattttttttt
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
Nincs közöttünk csicska 2019.03.19. 15:28:33
Szoval eloben kell prezentalni, ugyis a szin szamit nagyjabol semmi mas.
ON: Az a 323F ritka, mint a feher hollo, mar az eggyel ujabbak is romosak felmillio km-rel. En viszont tudok egyet patika allapotban, csak nem akarjak eladni, nana hogy nem, jobb mint a mai uj kisautok 90%-a.
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
degeco 2019.03.19. 15:08:59
‘nough said
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
2019.03.19. 14:23:47
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
2019.03.19. 14:20:39
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
2019.03.19. 14:19:37
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
andz 2019.03.19. 13:18:04
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
helixpomatia 2019.03.19. 13:15:20
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
szepipiktor 2019.03.19. 12:41:49
Vagy te taxis, esetleg autószerelő vagy? Vagy marketinges?
Mert azért nem lehet mindenkinek 1 éves Golfja...
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
Komojtalan 2019.03.19. 12:40:44
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
kBéla 2019.03.19. 11:50:57
A Honda Integrának is volt bukólámpás változata.
Az Ople GT a Corvette kistestvéreként hozza az ívet, de oldtimer jellege miatt költséges.
Nissan SX200/240; Mitsubishi 3000GF és Dodge Stealth a párja.
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
Dipshit 2019.03.19. 11:44:55
Az mondjuk vigasztalhatja, hogy a végeredmény mindenképp "drága" lesz ugyan, de ha jó alapot vesz, és nem elhasználja, hanem minimum szinten tartja, akkor az később se fog kevesebbet érni, inkább csak többet.
Az öreg autók árának alakulását a nosztalgiafaktor erősen meghatározza, na mi lehet jobban '80 évek (kora '90-es), mint a bukólámpa? Ezek később is keresettek lesznek, de megfizethetőbbek már aligha.
Egy angol csaj meg az ő "pislogós" Hondája:
www.instagram.com/p/BqfUvKSDWQY/
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
Ződ2000 · http://egzostive.com 2019.03.19. 11:30:45
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
gigabursch 2019.03.19. 11:10:37
928-ból a kombi!
pl:
newsroom.porsche.com/en/history/porsche-oldtimer-grand-prix-2017-gran-turismo-928-nuerburgring-14032.html
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon
2019.03.19. 11:09:51
Bejegyzés: Lényeg, hogy pislogjon