From 1.8 to V8

In English language

2019. december 08. 12:00 - !NagyRoli

dsc02624.jpg

Jinba ittai - the Japanese term for the perfect symbiosis between horse and rider was the design philosophy at Mazda during developing the MX-5 Miata in the late ‘80s, which covers five main requirements: compact and lightweight design, two comfy seats, 50:50 weight distribution (that automatically means FR layout), independent suspension at all four wheels, and solid chassis-driveline connection for the sake of sharp and direct throttle response. No wonder it's a secret crush for many car guys to this day.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Visitors' View: Tony and Dylan at the 2019 SEMA Show

In English language

2019. november 30. 13:00 - !NagyRoli

72249569_499935670611587_3118717728064536576_n.jpg

We're breaking down this months of hiatus with style, though I'm not making a single move for it (well yes, but actually no, further content is in progress in the background). This time I'm glad to present some exclusive content from Las Vegas, where this year's SEMA Show was held again - and where a 1000-horsepower Challenger demo car got stolen. But nevermind, while I was whinging at home, two nice and gentle mates of mine, Antonio de la Hoz and Dylan Young did show up there, and fortunately didn't forget to shoot some bloody nice photos, which they share some of 'em with you here to enjoy. Many thanks for it guys, hope you'll give us a short written report about it later!

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Látogatói nézet: Tony és Dylan a 2019-es SEMA Show-n

2019. november 30. 13:00 - !NagyRoli

72249569_499935670611587_3118717728064536576_n.jpg

Elég stílusosan dől meg ez a több hónapos tartalommentes szünet, ráadásul úgy, hogy én közben meg sem mozdultam (ami nem teljesen igaz, közben a további anyag készül a háttérben). Egyenesen Las Vegasból érkezett kontent, ami november 5. és 8. között az idei SEMA Shownak adott otthont, és ahonnan idén elkötöttek egy 1000 lóerős Challenger demóautót is. Míg én itthon sírtam, két cimborám, Antonio de la Hoz és Dylan Young kimentek, és ha már ott voltak, körbefotózták a helyet és most itt "exkluzívan" megmutatják Nektek is, miket láttak. Pacsi érte, remélem, később egy rövid beszámolót is kapunk!

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Könnyű-abroncs technológiát vezet be a Bridgestone

Sajtóközlemény

2019. június 29. 20:00 - !NagyRoli

02_bridgestone-enliten.jpg

  • Az Enliten technológia 20%-kal[1] csökkentheti az abroncsok gördülési ellenállását, csökkentve a jármű üzemanyag-fogyasztását és CO2-kibocsátását.
  • A technológia alkalmazásával 10%-kal csökkenthető az abroncsok súlya a kopásállóság romlása nélkül.
  • Az Enliten javítja a jármű irányíthatóságát és stabilitását, ami növeli a vezetés élményét.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Semmi pánik, csak vörös kód

2019. június 02. 11:00 - !NagyRoli

32560491837_d170621970_h.jpgAmi a Mercedesnek öröm, a Ferrarinak bánat, a semleges szurkolóknak meg egy ordas nagy pofon. Egy versenyre az F1-szezon harmadától megnyilvánult: míg a harc a középmezőnyben tovább élesedett, a topcsapatok gyakorlatilag ugyanonnan folytatják idén, ahol abbahagyták tavaly.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Még egyszerűbb lett a magyar fuvarozók élete

Sajtóközlemény

2019. május 24. 12:00 - !NagyRoli

10_uta_germany.png

A német úthálózat is bekerült az UTA One egységes útdíjelszámolási rendszerébe

Egyszerűbb lett a magyar fuvarozók útdíj elszámolása miután a teljes német főút- és autópálya hálózat is bekerült az UTA üzemanyag- és útdíjszolgáltató egységes útdíjfizetési rendszerébe. A bővítéssel immár 9 európai ország, közel 74.000 kilométernyi úthálózatán elegendő mindössze egyetlen útdíjfizetési fedélzeti egységet használnia a magyar kamionos és buszos fuvarozó cégeknek. A vállalkozások így kevesebb adminisztrációval teljesíthetik fuvarfeladataikat az egyik legfontosabb cél- és tranzitországnak tekinthető Németország irányába. A vállalat a közeljövőben további országok, köztük Magyarország, Szlovénia és a skandináv régió útdíjrendszerét is integrálja rendszerébe.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

A Trophy-Winning Trophy

In English language

2019. május 17. 16:00 - !NagyRoli

res07840d09-475f-439e-9eb1-e46a6422440d.jpeg

Classic cult car modding basically has solid limits. It's a fairly hard challenge to build a car that is unique while it keeps its classic cult-charm, plus it is able to reflect the owners personality at once. Fortunately it's still can be done with a good taste. Emil Lydersen's immaculate Mk1 Volkswagen Jetta is a proper example for that.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Abroncsvásárlás: így válasszuk ki a megfelelőt!

Sajtóközlemény

2019. május 03. 19:00 - !NagyRoli

abroncsjelolesek.jpg

Vezetési szokásaink és a gumiabroncson található jelölések támpontot nyújtanak

A korán jött tavasz a nyári gumi használat felé tereli az autósokat. A Bridgestone statisztikái szerint ilyenkor több mint 300.000 gépjármű tulajdonos vásárol új nyári abroncsot, ugyanakkor 10-ből 2 autós még júniusban is téli gumit használ. Ez nemcsak balesetveszélyes, de hosszabb távon a pénztárcánkat sem kíméli. A vállalat szakértői szerint a megfelelő abroncsok kiválasztása kihívást jelenthet a vásárlóknak, de néhány egyszerű tudnivalóval leegyszerűsíthetjük a döntést.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!

Bözsi, Kelemen és Mari - Autós becenév-szótár 3.0

2019. április 16. 17:00 - !NagyRoli

szotar3.jpg

Elkészült az új kiadás, bővebb, frissebb, szebb, mint valaha.

Van még, olvass tovább! ›
1 komment

Carantén - The Magazine issue #0

In English language

2019. április 14. 01:00 - !NagyRoli

caranten-dam4-oldal001.png

Made underground and supposed to stay there, but here it is: this is how the blog looks in magazine format. It's accessible, downloadable for one thing in exchange: I need your feedback.

Van még, olvass tovább! ›
Szólj hozzá!